بخش مدیریت پیامک



یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نرم افزار مدیریت مراکز درمانی کیمیاطب، مدیریت سامانه‌ی پیامکی است. 

۱- امکان یادآوری زمان مصرف دارو به بیمار به صورت اتوماتیک 

۲- امکان یادآوری زمان نوبت آینده در زمان ثبت نوبت، ۳ روز مانده به نوبت و ۳ ساعت مانده به نوبت به صورت اتوماتیک 

۳- پیامک تایید هویت (OTP) به صورت اتوماتیک 

۴- پیامک تبریک تولد به همکاران و بیماران به صورت اتوماتیک 

۵- امکان اطلاع رسانی آفرهای ویژه به صورت اتوماتیک 

۶- امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی به صورت اتوماتیک 

۷- امکان ارسال پیامک اختصاصی به صورت اتوماتیک 

۸- امکان ارسال پیامک مناسبتی به صورت اتوماتیک 

۹- امکان ارسال پیامک پیگیری بیمار به صورت اتوماتیک 

۱۰- امکان ارسال پیامک اطلاع‌رسانی تعطیلی مطب به بیمارانی که در بازه‌ی تعطیلی، اقدام به اخذ نوبت کرده‌اند.

و بسیاری از امکانات دیگر 


توجه داشته باشید که امکان رویت تمام بخش های نرم افزار ممکن نمیباشد
به همین منظور شرکت استفاده یک ماه رایگان نرم افزار در مرکز درمانی شما را پیشنهاد میدهد.


درخواست مشاوره

Features

امـکانات

کیمیاطب

بخش پرونده

پزشک میتواند برای بیماران خود پرونده جامع و کاملی داشته باشد

بخش نوبت دهی

صدور نوبت امروز و آینده یکی از الزامات مرکز درمانی است.

بخش ثبت اطلاعات

نرم افزار از داده های مختلف مطب و کلینیکی تشکیل شده است که در این بخش به تشریح آن می پردازیم.

بخش انبارداری

شامل انواع انبارها مانند انبار دارو، انبار جزء، انبار کل و انبار مرکزی است.

بخش صندوق

هر نرم افزار ایده‌آل می بایست شامل این آیتم باشد زیرا صندوق‌دار وظیفه سختی برای مدیریت مالی مرکز دارد.

بخش ارجاع به همکار

برای اولین بار نرم افزار کیمیا طب توانسته است سیستم جامع ارجاع را مهیا کند به‌طوری که پزشک می‌تواند پرونده بیمار را به پزشک همکار ارسال نماید.

بخش حساب کاربری من

در این بخش هر کاربر می‌تواند بخش حسابداری کوچکی برای خود داشته باشد و پرداختی ها و نحوه ورود و خروج خود به سیستم کیمیاطب را بررسی نماید.

بخش حسابداری

این بخش شامل حسابداری جامع ، انواع نمودار در بازه های زمانی و مکانی مختلف، حسابداری جزئی، صدور سود و زیان، جمع بندی حساب ها و بسیاری از امکانات دیگر ...

بخش کاربران

این بخش بیشتر در کلینیک ها و بیمارستان کاربرد دارد و می‌توان از آن برای تعریف کاربران و نیز تعریف سطوح دسترسی مختلف استفاده کرد.

بخش دسترسی ها

در این بخش میتوان به انواع نقش های کاربران در سیستم، دسترسی های مختلفی اعطا کرد.

بخش تیکت و پشتیبانی

امکان ارسال تیکت به همکاران و حتی به واحد پشتیبانی در داخل نرم افزار وجود دارد.

بخش مدیریت پیامک

امکان ارسال پیامک در فرمت های متنوع مانند: اعلان نوبت های آینده در سه نوبت، یادآوری زمان مصرف دارو و ...

بخش میزگرد پزشکی

پزشک میتواند درمورد پرونده یک بیمار از چند پزشک همکار دعوت به میزگرد پزشکی نماید و بحث به شورا گذاشته شود.

بخش بازرگانی

این بخش بیشتر در کلینیک ها و بیمارستان ها کاربرد دارد. فرآیندهای لجستیکی از قبیل تامین دارو و اقلام مورد نیاز مرکز درمانی می‌تواند توسط نرم‌افزار کیمیاطب مکانیزه شود.

بخش مدیریت

مدیریت آسان مرکز درمانی از جمله مدیریت کارکنان، خدمات، تعرفه‌ها و ... از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار کیمیاطب است.

بخش نامه ها

این بخش یک کارتابل کامل است که میتوان تمام بخشنامه های بهداشتی و درمانی ارسال شده از جانب سازمان نظام پزشکی یا وزارت بهداشت یا سایر ارگان‌های ذی‌ربط را مشاهده و مدیریت کرد.

بخش بایگانی

کارتابل بایگانی نرم‌افزار کیمیاطب شامل تاریخچه‌ی ارسال نامه‌ها، بخش‌نامه‌ها، دستورات داخلی و غیره است.

بخش داروخانه

در راستای حذف دفترچه های درمانی، امکان ارسال سیستمی نسخه به داروخانه توسط نرم‌افزار کیمیاطب فراهم شده است.