بخش ثبت اطلاعات



روش های مختلفی برای ثبت اطلاعات کلی بیمار وجود دارد. تعدد روش های ثبت اطلاعات به دلیل وب سرویس های مختلفی است که از بیمه های درمانی و تکمیلی توسط تیم کیمیا طب اخذ شده است .

۱- اگر بیمار دارای یکی از بیمه های درمانی باشد صرفا با وارد کردن کد ملی تمام اطلاعات شناسایی بیمار به صورت اتوماتیک وارد سیستم خواهد شد.

۲- اگر بیمار دارای یکی از بیمه های تکمیلی باشد صرفا با وارد کردن کد ملی  تمام اطلاعات شناسایی بیمار به صورت اتوماتیک وارد سیستم خواهد شد.

۳- اگر بیمار اپلیکیشن کیمیا طب را دانلود نماید و پرشنامه اولیه را در اپلیکیشن پر نماید به سادگی تمام اطلاعات بیمار با اخذ کد ملی به صورت اتوماتیک وارد سیستم خواهد شد 

۴- اگر بیمار در یکی از مراکز درمانی دیگر، که مجهز به نرم افزار کیمیا طب می‌باشد اقدام به تشکیل پرونده کرده باشد، با اخذ کد ملی بیمار تمام اطلاعات شناسایی بیمار به صورت اتوماتیک وارد سیستم خواهد شد. 

با روش های فوق مدت زمان ثبت اطلاعات کلی بیمار به حداقل خواهد رسید و منشی یا دستیار فرصت بیشتری برای مدیریت سالن انتظار خواهد داشت . 

اطلاعاتی کلی چیست ؟

اطلاعات کلی شامل :

نام / نام خانوادگی / کد ملی / موبایل / تلفن ثابت / آدرس / بیماری های مهم / نام بیمه / کد بیمه / عکس بیمار / 


توجه داشته باشید که امکان رویت تمام بخش های نرم افزار ممکن نمیباشد
به همین منظور شرکت استفاده یک ماه رایگان نرم افزار در مرکز درمانی شما را پیشنهاد میدهد.


درخواست مشاوره

Features

امـکانات

کیمیاطب

بخش پرونده

پزشک میتواند برای بیماران خود پرونده جامع و کاملی داشته باشد

بخش نوبت دهی

صدور نوبت امروز و آینده یکی از الزامات مرکز درمانی است.

بخش ثبت اطلاعات

نرم افزار از داده های مختلف مطب و کلینیکی تشکیل شده است که در این بخش به تشریح آن می پردازیم.

بخش انبارداری

شامل انواع انبارها مانند انبار دارو، انبار جزء، انبار کل و انبار مرکزی است.

بخش صندوق

هر نرم افزار ایده‌آل می بایست شامل این آیتم باشد زیرا صندوق‌دار وظیفه سختی برای مدیریت مالی مرکز دارد.

بخش ارجاع به همکار

برای اولین بار نرم افزار کیمیا طب توانسته است سیستم جامع ارجاع را مهیا کند به‌طوری که پزشک می‌تواند پرونده بیمار را به پزشک همکار ارسال نماید.

بخش حساب کاربری من

در این بخش هر کاربر می‌تواند بخش حسابداری کوچکی برای خود داشته باشد و پرداختی ها و نحوه ورود و خروج خود به سیستم کیمیاطب را بررسی نماید.

بخش حسابداری

این بخش شامل حسابداری جامع ، انواع نمودار در بازه های زمانی و مکانی مختلف، حسابداری جزئی، صدور سود و زیان، جمع بندی حساب ها و بسیاری از امکانات دیگر ...

بخش کاربران

این بخش بیشتر در کلینیک ها و بیمارستان کاربرد دارد و می‌توان از آن برای تعریف کاربران و نیز تعریف سطوح دسترسی مختلف استفاده کرد.

بخش دسترسی ها

در این بخش میتوان به انواع نقش های کاربران در سیستم، دسترسی های مختلفی اعطا کرد.

بخش تیکت و پشتیبانی

امکان ارسال تیکت به همکاران و حتی به واحد پشتیبانی در داخل نرم افزار وجود دارد.

بخش مدیریت پیامک

امکان ارسال پیامک در فرمت های متنوع مانند: اعلان نوبت های آینده در سه نوبت، یادآوری زمان مصرف دارو و ...

بخش میزگرد پزشکی

پزشک میتواند درمورد پرونده یک بیمار از چند پزشک همکار دعوت به میزگرد پزشکی نماید و بحث به شورا گذاشته شود.

بخش بازرگانی

این بخش بیشتر در کلینیک ها و بیمارستان ها کاربرد دارد. فرآیندهای لجستیکی از قبیل تامین دارو و اقلام مورد نیاز مرکز درمانی می‌تواند توسط نرم‌افزار کیمیاطب مکانیزه شود.

بخش مدیریت

مدیریت آسان مرکز درمانی از جمله مدیریت کارکنان، خدمات، تعرفه‌ها و ... از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار کیمیاطب است.

بخش نامه ها

این بخش یک کارتابل کامل است که میتوان تمام بخشنامه های بهداشتی و درمانی ارسال شده از جانب سازمان نظام پزشکی یا وزارت بهداشت یا سایر ارگان‌های ذی‌ربط را مشاهده و مدیریت کرد.

بخش بایگانی

کارتابل بایگانی نرم‌افزار کیمیاطب شامل تاریخچه‌ی ارسال نامه‌ها، بخش‌نامه‌ها، دستورات داخلی و غیره است.

بخش داروخانه

در راستای حذف دفترچه های درمانی، امکان ارسال سیستمی نسخه به داروخانه توسط نرم‌افزار کیمیاطب فراهم شده است.