ویژگی ها

برخـی امکانات نرم افزار مراکز درمانی کـیمیاطـب

کوتاه و مختصر درباره‌ آنچه که در طول این سال‌ها در کیمیاطب رقم زده‌ایم بازگو می‌کنیم.

Features

امـکانات

کیمیاطب

بخش ثبت اطلاعات

نرم افزار از داده های مختلف مطب و کلینیکی تشکیل شده است که در این بخش به تشریح آن می پردازیم.

بخش پرونده

پزشک میتواند برای بیماران خود پرونده جامع و کاملی داشته باشد

بخش نوبت دهی

صدور نوبت امروز و آینده یکی از الزامات مرکز درمانی است.

بخش صندوق

هر نرم افزار ایده‌آل می بایست شامل این آیتم باشد زیرا صندوق‌دار وظیفه سختی برای مدیریت مالی مرکز دارد.

بخش کاربران

این بخش بیشتر در کلینیک ها و بیمارستان کاربرد دارد و می‌توان از آن برای تعریف کاربران و نیز تعریف سطوح دسترسی مختلف استفاده کرد.

بخش دسترسی ها

در این بخش میتوان به انواع نقش های کاربران در سیستم، دسترسی های مختلفی اعطا کرد.

بخش مدیریت پیامک

امکان ارسال پیامک در فرمت های متنوع مانند: اعلان نوبت های آینده در سه نوبت، یادآوری زمان مصرف دارو و ...

بخش میزگرد پزشکی

پزشک میتواند درمورد پرونده یک بیمار از چند پزشک همکار دعوت به میزگرد پزشکی نماید و بحث به شورا گذاشته شود.

بخش حساب کاربری من

در این بخش هر کاربر می‌تواند بخش حسابداری کوچکی برای خود داشته باشد و پرداختی ها و نحوه ورود و خروج خود به سیستم کیمیاطب را بررسی نماید.

بخش تیکت و پشتیبانی

امکان ارسال تیکت به همکاران و حتی به واحد پشتیبانی در داخل نرم افزار وجود دارد.

بخش مدیریت

مدیریت آسان مرکز درمانی از جمله مدیریت کارکنان، خدمات، تعرفه‌ها و ... از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار کیمیاطب است.

بخش نامه ها

این بخش یک کارتابل کامل است که میتوان تمام بخشنامه های بهداشتی و درمانی ارسال شده از جانب سازمان نظام پزشکی یا وزارت بهداشت یا سایر ارگان‌های ذی‌ربط را مشاهده و مدیریت کرد.

بخش ارجاع به همکار

برای اولین بار نرم افزار کیمیا طب توانسته است سیستم جامع ارجاع را مهیا کند به‌طوری که پزشک می‌تواند پرونده بیمار را به پزشک همکار ارسال نماید.

بخش بازرگانی

این بخش بیشتر در کلینیک ها و بیمارستان ها کاربرد دارد. فرآیندهای لجستیکی از قبیل تامین دارو و اقلام مورد نیاز مرکز درمانی می‌تواند توسط نرم‌افزار کیمیاطب مکانیزه شود.

بخش بایگانی

کارتابل بایگانی نرم‌افزار کیمیاطب شامل تاریخچه‌ی ارسال نامه‌ها، بخش‌نامه‌ها، دستورات داخلی و غیره است.

بخش انبارداری

شامل انواع انبارها مانند انبار دارو، انبار جزء، انبار کل و انبار مرکزی است.

بخش حسابداری

این بخش شامل حسابداری جامع ، انواع نمودار در بازه های زمانی و مکانی مختلف، حسابداری جزئی، صدور سود و زیان، جمع بندی حساب ها و بسیاری از امکانات دیگر ...

بخش داروخانه

در راستای حذف دفترچه های درمانی، امکان ارسال سیستمی نسخه به داروخانه توسط نرم‌افزار کیمیاطب فراهم شده است.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

متخصص الکترونیکی کردن مرکز درمانی شما

Questions

سـوالات

مـتداول

نرم افزار در چه بستری اجرا میشود ؟

در بستر وب اجرای می شود

آیا سیستم عامل خاصی باید در مرکز درمانی باشد تا بتوانیم از نرم افزار استفاده کنیم ؟

مزیت تحت وب بودن همین امر است که میتوان نرم افزار را در هر سیستمی که مرورگر های فایرفاکس و کروم را ساپورت می نماید قابل استفاده باشد.

سیستم های سخت افزاری مورد نیاز چیست ؟

بستگی به امکانات انتخابی مسئول مرکز درمانی دارد که الزامات آن سرور داخل مطبی است و سیستم کامپیوتری و یا تبلت برای هر کاربر.

آموزش و پشتیبانی نرم افزار به چه شکلی خواهد بود ؟

پشتیبانی نرم افزار به صورت 7/24 بوده که در صورت نیاز به صورت حضوری و در اکثر مواقع به صورت ریموت می باشد. ضمنا نرم افزار دارای آی پی پشتیبانی می باشد، به صورتی که مرکز درمانی بدون هیچ وقفه ای به روند خود ادامه خواهد داد که این امر برای اولین بار در کشور اجرا شده است.

منظور از سرور چیست ؟

نرم افزار شامل دو نوع سرور می باشد سرور داخلی مطبی که به ابعاد یک کیس بوده که سیستم عامل آن لینوکس می باشد، امکان هک شدن و سرقت اطلاعات را به حداقل میرساند، و یک سرور مجازی که در صورت درخواست مسئول مرکز درمانی امکان ذخیر سازی اطلاعات مرکز درمانی در آن سرور وجود دارد که امکان حذف اطلاعات به صفر میرساند.

امنیت سیستم به چه صورت است ؟

نرم افزار تحت وب است ولی به این معنی نیست که در بستر اینترنت قرار دارد در راستای حفظ اصل محرمانه بودن اطلاعات پزشک و بیمار سیستم در یک آی پی مشخص فعالیت مینماید به عبارتی به هیچ عنوان شخص ثالث نمیتواند وارد سیستم شود.

نرم افزار چه کمکی در بهبود روند درمانی بیماران دارد ؟

قاطعانه میتوان گفت که نرم افزار با استفاده از اپلیکیشن که متصل به نرم افزار است، روند درمان بیماری مراجعه کننده را پیگیری نموده و باعث تسریع در انجام روند بیماری می شود.

نرم افزار چه کمکی به روند کار مرکز درمانی میکند ؟

نرم افزار شاید در اولین نگاه پیچیده به نظر بیاید ولی تجربیات ما نشان داده که نظم خاصی در مرکز درمانی ایجاد کرده و سرعت ویزیت را بالا میبرد.